Saturday, February 17, 2007

Noche Loca!!!

Jepp, det var det det var. Full fest og glede til innsamling til arbeider i Ecuador. Begivenheten skjedde i storsalen, og det var Maria pluss fler (broren til Andy, feks) som var med å arrangere. De hadde satt sammen mange aktiviteter vi som kom kunne være med på, og alle inntektene som de fikk fra aktivitetene gikk til Ecuador. De hadde for eksempel satt opp et slags "luftslott" med radar ved siden av, der man skulle kaste en baseball så hardt man kunne inn i slottet. Radaren målte hvor mange km/t ballen gikk, og den som kastet hardest fikk premie. Yeah! vinneren klarte å kaste 105 km i timen. Det kunne jeg se langt etter med mine 36.. :)
Ellers kunne man perle armbånd eller smykker, kjøpe smoothies og kaker ++ i kantina, slå på pinata og være med på amerikansk auksjon.

Man kunne kjøpe kort til andre med en sjarmerende tittel på. Johannes, andreas bror, skaffet et kort til sin kone Lene, der det stod sexbomb. Jeg fikk et kort der det stod Nørdy på. Yeah! :)

Mari hadde tatt den lange veien fra Volda for å kunne bidra med noe som står hennes hjerte nær. Sinnsykt bra å treffe deg igjen, Mari! :)

5 comments:

Anonymous said...

Heldigvis ble rosa for mye! Livet er så mye enklere nå, og det kan du takke meg for. Tror du virkelig jeg gidder å lese alt du skriver?`

TP

Eline said...

TP, godt å ha deg tilbake! Det er lenge siden sist synes jeg. Livet er lettere nå, spesielt siden rosa er en gjengående farge, og fordi brunt er mer behagelig å hvile øynene på.

At du leser noe nå og da er mer enn nok for meg:P

Miriam said...

Så fiiin bloggen din har blitt. Og så fiiint bilde!

Skal du på KRIK-ball, Eline?

Eline said...

Jo, takk Miriam!

Blir ikke noe krikball på meg. Dere får kose dere!

Anonymous said...

Haha, KRIK-ball! Det er det morsomste jeg har hørt på lenge.

TP

p.s.
Jeg kommer!