Friday, February 23, 2007

Dagens bilde

Hvem i all verden er dette??

10 comments:

Eline said...

jeg må bare understreke at dette faktisk er en konkurranse! :P

Miriam said...

Er det albino-kona til Grinchen - han som stjal jula? (albino, i og med at hun ikke har grønne pigmenter...)

Hallgeir said...

øhm... bare vill gjetting... Eline som ser en unge spise en skvist kakkerlakk, eller noe annet ekkelt?

Hallgeir said...

eventuelt ragne... klarer seriøst ikke se forskjell på dere...

Anonymous said...

Kan dere kline? Jeg ser det lettere når dere kliner :P

Anonymous said...

Det er Ragne.

TP

Eline said...

Mange interessante forslag her. Hallgeir, du klarer å se forskjell. :)

TP, du er best

;)

Hallgeir said...

Jeg har sett forskjell en gang i tiden, og ser nok forskjell når dere er side om side, men med det uttrykket DER, så er det ikke mulig å se forskjell.
Husker fortsatt godt når jeg gikk ut av rommet ditt på Viken, og møtte Ragne i trappen og begynte å lure på hvordan i alle dager du hadde klart å skifte klær og komme deg ut dit før meg... Siden det såg jeg forskjell...

Henriksn said...

Jeg er sammen med hun der...

Henriksn said...

... normalt sett verdens vakreste kvinne...