Sunday, September 03, 2006


Nå er det fryktelig lenge siden jeg har publisert en post her. Jeg følte bloggen min hadde lite å stille opp med i forhold til andre digitalbilde blogger, så jeg har latt være å vise meg her på en stund.

Men nå har jeg funnet veien tilbake til Elines verden, og skal gi den en sjanse til.

Idag har jeg vært på F2 på gudstjeneste, med Funky Babtized som Silje, min samboer, synger i. Flinke var de!

Nå er det snart leggings før jeg i morgen skal ha tre timer KRl, tre timer fri, og tre timer ped. Etter det er det klart for Lørenskog Soul Children. Lang dag, men det går sikkert greit.

Dagens liste:

Jeg har lastet ned Skype
Jeg kjøpte min første kokebok på lørdag
I will be right here waiting for you, er en fantastisk sang :)
Show me the meaning med B'Coz er en populær sang i kollokvie gruppa(og det forstår jeg godt)
Andreas er best

6 comments:

Anonymous said...

Da kom det et inlegg igjen gitt! Sak sei det tok tid... :-)

Anonymous said...

Det er ikke så lett å holde følge med alle de supre bloggerne der ute. But I shall try. Hvor blir det av din blogg, lars eivind?

Anonymous said...

Ja, sei det... Tørr ikkje begynne me slikt ej.

Eline said...

Joda, jeg tror det hadde blir interesant jeg. :)

Anonymous said...

njaaa.... skeptisk.

Miriam said...

haha.. vil nødig avbryte denne dialogen, men kjekt med en eline som rapporterer fra sine nye eventyr!