Sunday, September 17, 2006

Helgens begivenheter









Helgen er over, og jeg må si jeg har hatt en veldig fin og innholdsrik helg. Fredagen var jeg hos Mari på jentekveld, innmari koselig med mange koselige jenter og dessuten den beste jentefilmen ever. "The Notebook" heter herligheten, og nesten samtlige jenter måtte ty til tårene mot slutten av filmen. En slager med andre ord.

På lørdag var jeg på utdrikningslag for Silje Bondevik, skolevenninne fra videregående. Kjempekoselig var det! Silje måtte i studio og synge inn i en sang i god kjent karaokestil. Silje klarte seg veldig bra, og vi andre kordamer hadde det veldig gøy.

I dag, søndag har det blitt feiret stort i Bærum, nærmere bestemt i gjettum, for 2 tantebarnfemåringer som har dagen sin på tirsdag. Jeg må si det er herlig å gi bursdagspresanger når responsen er så ærlig. Utrolig gøy altså.

1 comment:

Henriksn said...

Hei, Eline!
Jett om jeg gjerne skulle vært i den gebursdagen:)-
Her går det fortsatt bra, savner Norge litt, men ikke alt for mye. Ragne kommer også snart og det gleder jeg meg til:)-
Hils Andy!