Monday, September 18, 2006

Konsert

I kveld var det konsert med barnekoret jeg er pianist i, på en ungdomsklubb i Lørenskog. Hele koret var samlet, og alle jentene sang av full hals. Det var min siste konsert som pianist i koret, og det var egentlig litt trist.
Bassisten som spilte med meg, var ingen ringere enn en relativt kjent bassist, så det var utrolig gøy. Han er faren til en av jentene i koret, og stiller opp når vi trenger det. Utrolig hyggelig mann med mye musikalitet. Den nye dirigenten fikk presentert seg selv for de fremmøtte som den nye dirigenten, og ble tatt godt i mot, til tross for tatovering og piercing i nesa :P.

Neste mandag skal koret synge inn cd på staffelds. Det er utrolig kult! Så ser du musikalen "Gabrielle" i din nærmeste bokhandel før jul, er det altså detta koret som synger. Jeg er stolt av dere! :)

10 comments:

Anonymous said...

Ny dirigent med tatovering og piercing i nesa! Veldig godt eksempel for unge uskyldige barn som synger i kor. Nei dette var ikke særlig bra. Håper de salige ordner opp.

Eline said...

Det ordner seg nok, for Tåran er en virkelig dyktig dirigent og forbilde!

Tror ikke at tatovering og piercing i nesa skal kunne klare å ødelegge for det, mr "I know who you are"

Anonymous said...

Jaja, da får jeg vel opprette en blogg å fortelle verden om spennende ting som at jeg har fått meg en ny katt. Katten heter Jonas, og elsker å høre på W.A.S.P. Nå forventer jeg at Norge jubler! I går gikk katten min i sandkassen for å basje, det var litt av en opplevelse, men han gjorde det i går og... I morgen tror jeg kantten skal basje i sandkassen, hvis han ikke skal tisse da.

Eline said...

Har du fått deg ny katt? Det er det siste jeg hadde trodd om deg. Du imponerer!

Lykke til med katten, og hils den fra meg! :)

Anonymous said...

Jeg har ikke en forbanna katt, jeg bare diktet en mongohistorie for å trøtte interessen. Hva skal jeg med en snikende katt når jeg kjenner nek som deg?

Eline said...

Ja, særlig. Jeg vet at du og Jonas har det riktig så trivelig sammen, og at du bare er redd for å innrømme det. Jonas er din beste venn, og fordi du innerst inne ikke liker det faktum må du kalle meg et nek.

Slapp av, jeg kan godt være vennen din jeg, ikke gjør det så vanskelig for deg selv

Anonymous said...

Vær vennen min du, men la meg holde min homofile legning for meg selv. Jeg har aldri sagt at jeg vil komme ut av skapet. Slutt å sleng ut flere hint om hvem jeg er din helvetes kjærring!

Eline said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Flott at du til slutt velger å komme ut! Lykke til til både deg og Jonas!

Anonymous said...

Jeg ække homo!!!