Friday, March 09, 2007

Jeg har altså blitt tikket. Tikket spør du? Ja, jeg har visst fått sisten! :) Den skyldige er Miriam, og jeg skal visst skrive noen rare ting her.

Reglene lyder som følger(jeg har kopiert de fra Miriam sin blogg:):

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

1. Tja, har jeg gjort noe rart? Jo, nå kom jeg på noe: da jeg gikk på barneskolen ble jeg så oppslukt i "lille blå og lille gul" at jeg laget en "trappebok" om de. Jeg tror den ble 20meter lang. Hvis jeg ikke husker feil, ble den lest opp i klassen.

2. Jeg så på barnetv mye lenger enn alle de andre i klassen. Grunnet det kunne jeg mange flere titler på ulike program enn de andre.

3. Jeg har vært sammen med en tvilling. Haha! Da kunne jo søstera mi vært sammen med broren hans! Det hadde vært dritkult! Slapp av, jeg har hørt det før.

4. Jeg har kasta slegge...og var god i det!

5. Jeg rett og slett ELSKET Hanson da jeg var 13 år.

6. Jeg er 17 sekunder yngre enn Ragne (hilsen keisersnitt).




7 comments:

Ingeborg said...

Hehe... Viss du har den trappeboka framleis vil eg gjerne sjå ho! Fantastisk! Og lille blå og lille gul var jo utruleg fasinerande :)

Anonymous said...

hei, se min kommentar på skrim-turen. og nr. 2: føler du har hermet litt etter meg på bloggen din."siden min verden ikke er så interessant men det er ditt problem ikke mitt.." eller noe sånt. føler noen har skrevet veldig det samme engang før!plagiat!
nr.3 treffes snart? jeg kom hjem fra lisboa idag:)

Eline said...

Plagiat? Jeg vil heller beskrive det som vennskapelig beundring! Men er det veldig krise skal du se jeg kan klare å komme opp med noe annet.

Ser du har joina facebook. Konge!

Treffes gjerne snart! Du har to turer du må vise bilder fra..;)

og nye opplevelser fra den store vide verden du må fortelle om.. :)

Ingeborg said...

Go oss seine barnetv-freaks! =)

Henriksn said...

Hoihoi!

Gøy at du er spesiell du og:)-
Takk for sist, håper anledningen byr seg til å finne på noe igjen snart!

Piz and lov

Anonymous said...

Tygger du gummi?

TP

Anonymous said...

Jeg har tikket deg, skriv 6 nye ;)

TP