Wednesday, March 21, 2007

Jeg er i praksis og lærer mye om dagen. Vi superstudentene på en av oslos østkantskoler møter blidt opp hver dag klokka åtte og begynner dagen. Alle har hatt flere timer allerede og min slager var vel den dagen jeg skulle lære elevene hvordan man bøyer nynorske verb. Den hvite rullegardina var i stykker, så hver gang elevene hadde blitt presentert fasiten på oppgavene de arbeidet med, på overhead, fikk de litt show ved at læreren deres måtte klatre opp på en gardinstol for å rulle den opp igjen. TIl gjengjeld var de veldig stille:P.


Og til slutt, til ære for TP og tikkinga hans: (jeg tror jeg bare kommer på 3, sorry Tp)

1. Jeg har enorme tempratursvingninger i kroppen, jeg kan svette, men samtidig være iskald på samme tid (Jeg trodde det var en stund til før jeg kom i overgangsalderen?).
2. Fordi jeg var så fan av Dawson's creek på ungdomsskolen/videregående, ble jeg oppkalt etter Josephine Potter på russelua mi.
3. Jeg elsker å være ved havet. Faktisk! :)

5 comments:

Henriksn said...

Kult å være i overgangsalderen, da.
Har forresten litt samme artige kropp, spesielt glad i å være kald på beina og varm på overkroppen samtidig;)-

Eline said...

Sier du det? :) Så festlig at jeg ikke er alene, selvom våre "overgangsplager" ikke er helt like. Ekstra behagelig er det de dagene det er strålende sol, men du fryser fordi det er kaldt og svetter fordi du går for fort.

Anonymous said...

Jeg har ofte kalde føtter.

TP

Anonymous said...

Da er leken over!

hilsen,
TP aka Øistein

Eline said...

Så nå var tiden inne:) Velkommen, Øistein!