Monday, October 19, 2009

Om meg - en gang til..

19 oktober 2009

Ingeborg har tagget meg, så da tar jeg å skriver litt her på bloggen. Jeg skal si 10 ting om meg selv, vise et bilde av et av mine beste minner, vise bilde av noe jeg liker og noe jeg ikke liker. Høres det spennende ut? Følg med, følg med, her kommer det noen avsløringer..


-10 ting om meg:
1. Jeg er høyrehendt.

2. Jeg er yngst i søskenflokken.

3. Jeg er lærer.

4. Det største sprellet jeg gjorde i skoletiden var å bytte klasse med min tvillingssøster en time. Ikke så veldig vill og gal med andre ord.

5. Jeg er fan av elevene mine.

6. Jeg er glad i å gå på tur, men også glad i pauser på tur.

7. Jeg liker ikke pølsebrød, men digger halvstekte bagu

etter som erstatning.

8. I mitt stille sinn likte jeg alle forfatterbesøkene da jeg gikk på skolen.

9. Jeg vil sove ytterst, men sover innerst (god kone).

10. Jeg liker impulsivitet så lenge det er godt planlagt på forhånd.


-Et godt minne:

Et av mange deilige øyeblikk "in the big apple".

-Noe jeg liker:

Amerikanske pannekaker er jeg fan av!


-Noe jeg ikke liker:

Fellesdass er jeg ikke så fan av.

For å være god i troen mot kjedeblogger, så tagger jeg Ida Aurora, Ragne, Ingeborg N og Hallgeir. Lykke til! :)


1 comment:

ragne said...

morsomt, Eline. Så dette innlegget først nå så beklager dårlig oppfølging.
Usikker på når og om den tagginga blir fulgt opp, men vi får se;)