Wednesday, July 09, 2008

Sommerferien

Sommerferien er kommet på besøk og den ønskes alltid hjertelig velkommen i Elines verden. Derfor skulle man tro at jeg er flink til å pleie den, gi den omsorg, leke med den og fortelle eventyr for den på sengekanten om kvelden. Men ikke dette året nei. I år har Eline vært såpass lur at hun har takket ja til en treukers sommerjobb som ikke vokser på trær. Jeg får muligheten til å bære rundt på all slags saker, bære enda litt mere saker, og helst tømme pappen. Sommerferien må jo forstå at dette er fristende! Selvom den viser seg fra sin beste side med varmende solstråler fra morgen til kveld, knallblå sjø og lyse sommernetter, kan den dessverre ikke få være sammen med matmor før på ettermiddagen/kvelden. Da er det godt å tenke på at jeg var ansvaret mitt bevisst da jeg tok en ferie med Sommerferien på Setskog i forrige uke, og pleiet vannet og solen der. Men fortvil ikke sommerferie! Jeg skal komme så sinnsykt tilbake med mitt nærvær og min bevissthet de to første ukene i august. Gleder meg!!

6 comments:

Anonymous said...

Hei Eline,

kanskje du skulle sett på om du kunne vunnet deg en xtra ferie på sommerjobben din også. Min sommerjobb er å jakte på norges kuleste sommerjobb - kul er et tøyelig begrep...og hvis du nominerer deg selv og din jobb så vinner du kanskje en reise...

Sjekk www.xtrasommerjobb.no for mer informasjon.

Sommerjobbhilsen Vidar Vikar

Ida Aurora said...

eline stå på!! dyktige du, snart blir du fru:):)

Eline said...

Jeg er imponert, Vidar, over at du fant bloggen min. Traff du den "gjennom" noen jeg kjenner kanskje? Ida? :)
Takk Ida!! Det varmet! Love you, girl <3

Ingeborg said...

For en artig tekst! Himla kreativt, assa. :)

Gleder meg til å se deg igjen og til å øve med Ragne! :)

Klemmen <3

ragne said...
This comment has been removed by the author.
ragne said...

Fantastisk tekst:) jeg må le. jeg og sommerferien er ganske på bølgelengde. Gi og ta like bra!

gleder meg og, Ingeborg:)