Saturday, October 28, 2006

Long time no seen.

Jess, og jeg er tilbake i Elines verden. Det er en stund siden sist, men det er fordi det ikke har skjedd så mye som kan toppe de to siste fantastiske hendelsene.

Men en kjær ting bør nevnes. Jeg fikk melding av min eldste søster for litt siden, som fortalte at hun hadde ei venninne som nylig har fått ei datter som skal hete Ragne. For de av dere som ikke vet det, regner med at det er mange, har jeg altså ei tvillingssøster som heter Ragne. Videre skriver hun at hun også har ei venninne til som har fått ei lita jente, og som de vurderer å kalle Eline. How cute is that? To små jentebabyer som vokser opp samtidig, oppkalt etter et tvillingpar.(Selvfølgelig er det oss de er oppkalt etter;)) Jeg håper valget faller på Eline, og at disse to små herlige skapninger, vil få gleden av å bli kjent med hverandre.

Ellers er jeg i praksis for tiden. Opp å hoppe klokka 0615 hver morgen, og ta banen fra major 0724. Det er helt sprøtt hvor mange mennensker det er oppe så tidlig på morgenen. Jeg får plutselig ta del i en verden jeg aldri før har satt mine ben i.

Jeg er på 9.trinn på en skole som ligger øst i denne byen. Det har gått bra til nå, selvom flere tror at Ingunn går i 10. klasse. Hva tror de så om meg og Mari? (Andrea har dessverre vært syk så langt i praksisperioden, så vi får vente i spenning på hva slags dom hun får :P)I og med at jeg ikke har hørt noen kommentarer enda, vil jeg tro at dette ikke vil komme. Egentlig er Ingunn ganske heldig om ti år, hvis folk fortsatt tror at hun er 6-7 år yngre enn det hun egentlig er.

Elevene er typisk uskoleelever, og jeg har overasket meg selv med at jeg kan være veldig bestemt. Ikke noe prating i mine timer. Bra Eline! Dette virker lovende. Stå på.

Ellers vil jeg gratulere Ida R med ny hårsveis.
Linn Merethe med bursdagen i dag
Ragne og Bjørg med dåpsdag i dag!
Eline med dåpsdag i dag!
Alle med en fin lørdag :)

...snakkes...

4 comments:

ragne said...

De bare må bli venner. og så kan vi passe de og så kan vi ha en firer klubb. det er kanskje tidenes gjeng da! Hvis de ikke kaller henne eline, kommer jeg til å gjøre det likevel.

gratulerer med nytt innlegg, det var på tide!

Og jess, jeg har faktisk fått en konvolutt av Henrik i dag, som dåpsgave. utrolig hva man kan finne på som gave i siste liten;)-

Love you!

Anonymous said...

Hadde det ikke vært mye kjekkere om de hadde vært tvillinger og? Hva spiller du nå?

hilsen
TP

ragne said...

Jo, det hadde vært det beste, men vi skal da virkelig ikke være misfornøyd med dette heller;)

Eline said...

Det hadde selvfølgelig vært enda gøyere. Men ærlig talt finnes det bare et tvillingpar med disse herrlige navnene. Vi kan da ikke risikere at de tar vår plass..??

Hva jeg spiller? Jeg spiller TP :D