Saturday, June 20, 2009

Noen kjedelige fakta om meg

♥ Hva er du opptatt av for tiden? bli ferdig med tomhetsfølelsen(jfr nedenfor) og at jeg snart reiser til New York!!
♥ Hva har du på deg i dag? ferskenfarget sommerkjole og brune tights.
♥ Hva vil du gjerne lære deg? mer engelsk
♥ Hva hører du på akkurat nå? John Mayer: Comfortable
♥ Hvordan er ditt favorittvær? mild sommerkveld, med sol, behagelig temperatur og ingen vind.
♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? vaske ned leiligheten.. boooring.
♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det vært? vest for Oslo eller i Vestfold.
♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? besøk av noen
♥ Hva vil du gjerne bli kvitt? et par kilo, haha
♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? New York
♥ Hvilket språk vil du lære? hvis jeg skulle lært et helt nytt språk måtte det bli spansk
♥ Hva ser du etter i en venn? en som er interessert, ærlig og morsom
♥ Hvem vil du gjerne møte? Øistein
♥ Hva slags musikk liker du? jazz, pop og singer songwriter
♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? en grå, digg joggebukse
♥ Hva er drømmejobben? å være lærer
♥ Har du noen favorittmodeller? nei, egentlig ikke. Heller favorittskuespillerinne - Katie Holmes
♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt de på? et nytt antrekk
♥ Beskriv stilen din? søt, noe klassisk, men også litt romantisk
♥ Hva var det siste motebladet du leste? Kamille
♥ Den siste cd-en du kjøpte? husker ikke
♥ Hva vil du akkurat nå? ut av leiligheten

jeg tagger Ragne, Hallgeir og Helene!

5 comments:

Eline said...

Håper du er fornøyd Ida!! =)

Hallgeir said...

Utfordringen er tatt og fullført, men jeg var litt usikker på om det var meg eller han andre med mitt navn du mente. Tok en kjangs.. :P

Eline said...

hvis han andre er min fetter du sikter til, så er han bare syv år og ikke så mye inne på her;). Var deg jeg siktet til. Blir moro å se hva du har skrevet.

Hallgeir said...

haha, jeg trodde du hadde en fetter som heter hallgeir nemlig, men glemte at han var litt liten til blogging.

Anonymous said...

Vi skal treffes igjen!