Tuesday, January 09, 2007




Jeg prøver å laste opp et bilde til profilen min...

5 comments:

ragne said...

Det er fint å legge bilde ut på bloggen og:)

Eline said...

hvertfall når jeg ikke klarer å laste det opp på profilen... :P

Ingeborg said...

ØY! Nå er det på tide med litt oppdaterings!
Fint bilde:) Hehe, lykke til med å få det på inn på profilen;)

Ingeborg said...

Hehe... Eg ser liksom for meg at du sit og prøvar og prøvar og prøvar å få bildet inn på profilen, og at du ikkje gjer noko anna no om dagen... Du er tålmodig, det skal du ha! Eg hadde ikkje halde ut så mange dagar som det du har gjort ;)

Eline said...

hehe, nei, godt med litt forståelse Ingeborg!

Men jeg klarer ikke å forminske, Ingeborg! Husker du jeg snakket om min fortvilelse rundt det på gjøvik? Jeg trenger assistanse på forminskelsen.

Moro å referere til Ingeborg to ganger.:D Ser dere hvilken kommentar som er ment for hver enkelt av dere?

Hilsen underdrivern av dere to smarte chiksa.

Forresten kommer det en oppdatering snart. Følg med, følg med!