Monday, January 29, 2007

breakebattle i storsalen

på lørdag var jeg på breakebattle i storsalen. Min eldste bror var med å arrangere, og breakere fra hele skandinavia hadde tatt turen for å få være med på dette. Det var mange av disse som generelt ikke har noe forhold til kirka, så på den måten er det så bra at storsalen åpner opp og viser at kirka er til for alle! Til tross for at innholdet er dansing til tusen(!).



Jeg og flere av medlemmene fra familien myrvang var på plass for å overvære begivenheten.

Det var utrolig mange flinke breakere fra 13år til 67! Meget imponerende var dansingen til flesteparten av deltakerne. Gutta på 13 forbauset veldig med sine ferdigheter, og spesielt grandma og grandpa viste seg fra sin beste side. Disse to er altså godt opp i pensjonsalder og er godt kjent i breakermiljøet. Dette gjelder spesielt dama som pleier å synes på ulike breakebattles i Europa. Hvor kult er ikke det. :)















Brage og kompaniet gjorde en god jobb med lyden, som de to DJ'ene bidro med fra scenen. Ingen kunne komme å si at lyden var dårlig væffal! :)

jeg skulle gjerne lagt ut noen filmer, men det får bli den dagen jeg vet hvordan jeg gjør det..

5 comments:

Ingeborg said...

Haha, så utrolig kult! Jeg vil bli en breake-bestemor!

ragne said...

Jeg kommer ikke til å glemme kvelden med det første! Dessuten veldig kult å møte housten (skrives det sånn?) etterpå og slå av en prat. Hehe, snakka med kremen lissom, hæ? :)

Anonymous said...

Jeg klarer ikke å holde kjeft lenger, hva er det egentlig med deg og fargen rosa!? er du 10 år eller?

TP

Anonymous said...

breakepensjonister høres kult ut ja :) Eg likte anmeldelsen din, eg vil vite mer om den tynne naboen med tidsmaskinen.

Takk for festlig lag på fredag forresten, vi ses vel en gang eller to til i løpet av semesteret:) Og ikkje hør på TP, rosa e en flotte farge

Eline said...

TP: jeg trodde det var du som mente jeg burde ha rosa bakgrunn??

Johannes: Hyggelig at du stakk en tur innom bloggen;)

Du burde lese boka, den anbefales. Bare å låne den. :P

Setter pris på at du er på min og ikke TPs side.

Vi treffes sikkert på en annen sammenkomst seinere ja, hehe.