Saturday, August 29, 2009

Bra dag!

I dag har jeg hatt en så langt utrolig herlig dag. Fordi jeg i går la meg oppsiktsvekkende tidlig på en fredag- sloknet halv ti på sofaen..-så stod jeg opp i dag tidlig med freidig lyst og mot! Jeg mekka frokost til mannen min - halvstekte er ikke så værst! - så tok jeg meg en tur nedover Bogstadveien litt over 11, kjøpte meg en ny fin kjole for gavekort jeg fikk til bursdagen min, og etterpå møtte jeg ei venninne med hennes to helskjønne barn. Etter å ha vært i en lekepark med kaffe fra kaffebrenneriet i hånden, bar det oppover Bogstadveien igjen. Vel hjemme kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe brød, så jeg satte i gang med rundstykkebaking. Noe som jeg egentlig liker veldig godt, men sjelden gjør fordi kjøkkenet vårt er så lite. I kveld skal vi ha taco og søstera mi kommer på besøk. Jeg føler meg effektiv, med masse overskudd, jeg liker tidlig høst, alt er bare herlig!

4 comments:

Ingeborg said...

Enig! Tidleghausten er så flott! :)

Eline said...

Jaaa! =)

Frøken Hamilton said...

Det hørtes ut som en fantatisk lørdag. akkurat slik lørdager liker jeg og. med litt program men likevel masse av tid. så koselig med brødbaking! jeg ble kjempeinspirert og skal bake til uka selv :D flott innlegg Eline!

Eline said...

Herlig, Ida! Du er god alts. :)