Wednesday, May 06, 2009

Tornerose sov i hundre år

De som kjenner meg godt vet at jeg har en tendens til å sovne når jeg ser på film spesielt og TV generelt. Noe av grunnen tror jeg er fordi kroppen min må være i aktivitet, hvis jeg er helt rolig og bare skal følge med på en historie, enten på skjermen eller live, så sovner jeg. I dag i fellestida på jobben slo dette fenomenet til. Jeg satt stille og hørte på, og var en millimeter fra å sovne rett og slett. Pinlig! Jeg tror egentlig de fleste merket det, bortsett fra dem som satt ved siden av meg. Jeg ler når jeg tenker på det, spesielt når jeg i etterkant fikk høre om hvem i personalet som pleide å sovne på slike møter. Det er tydeligvis ikke bare meg, og det er egentlig fint!

2 comments:

Ida Aurora said...

haha! jeg har mange minner fra sovende eline. herlig når deg og ragne bare gikk å la dere på nyttårsaften. fiiint det! i tillegg sovnet du jo hos tore engang. det har jeg fotodokumentert. flott at du er så ærlig. hvis selskapet er kjedelig så sovner du bare...

Eline said...

hehe Nyttårsaften er hard for A-men.nesker som meg, men holdt det hvertfall til langt over midnatt:P.

Var det i sofaen hos Tore? haha, det hadde jeg glemt:D